czwartek, 26 maja 2016

Dlatego mnie tu nie ma.

Nie ma mnie tu od dłuższego już czasu, nie dlatego, że nie mam pomysłów, czy weny, ale najzwyczajniej nie mam czasu.

Sprawiłam sobie życiowego combosa szczęścia i pochłonął on mnie teraz bez reszty. Oprócz dwójki małych troli, jak wiecie prowadzę także I rock, który sam się rozwija w zadowalającym tempie, a doszły nam jeszcze dwie marki.



Mieliśmy wiele nierockowych pomysłów na koszulki, a nie chcieliśmy rozmywać rockowego charakteru naszego pierwszego dzieła, tak powstało Namalu, gdzie znajdziecie koszulki inspirowane grami, serialami, filmami i ogólnie rozumianą kulturą.

Oczywiście wykorzystując posiadane zasoby, stworzyliśmy także linię ubrań dla dzieci - 2Lee (kto to przeczyta "z angielska" zrozumie skąd nazwa). Choć kiedy teraz o tym myślę, to chyba nawet bardziej są to ubrania dla dorosłych z poczuciem humoru, którzy lubią "z jajem" ubierać swoje dzieciaki - bo w końcu to rodzice, ciocie i wujkowie decydują i płacą. 

Tak na prawdę 2Lee.pl jest częścią sklepu Namalu.pl, ale ponieważ osiągnięcie takiego poziomu jakości, spełnienie tych wszystkich super surowych wymogów jakości ubrań dla noworodków kosztowało nas tyle wysiłku, uznaliśmy za słuszne podkreślenie jej odrębności i faktu, że wszystko tam od początku do końca jest dedykowane bezpieczeństwu najmłodszych.

Wraz z Kasią, która od pół roku współtworzy z nami I rock czasami piszemy, o naszych mamowych perypetiach na miniblogu NiechMnieKtosPrzy2Lee.blogspot.com.

Jeżeli więc kiedyś będziecie mnie szukali, zawsze jestem pod numerem kontaktowym I rock, bo jest on częścią mnie, a ja jego częścią, ale również wpadajcie na nasze facebookowe fanstrony, gdzie znajdziecie premiery naszych nowości, promocje, zdjęcia, aktualności i konkursy. :) 

Wystarczy pyknąć w jedno z poniższych zdjęć. :)

https://www.facebook.com/rockoweiszalowe/

https://www.facebook.com/namalu.ubraniatomalopowiedziane/
https://www.facebook.com/2lee.najfajniejszeubraniadzieciece/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz